THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

Lady in Red!!

Ποτέ δεν είχα ιδιαίτερη συμπάθεια στο κόκκινο. Ήταν συνεχώς στις τελευταίες μου επιλογές. Μου φαινόταν μερικές φορές ''φτηνό''! Στη διακόσμηση του σπιτιού μου δεν το έχω συμπεριλάβει ποτέ. Μου φαίνεται δύσκολο στο συνδυασμό με άλλα χρώματα αλλά και δύσκολο ''στο μάτι''. Κάπως κουραστικό δηλαδή...

Έχω μπει πολλές φορές στον πειρασμό να το ενσωματώσω στην γκαρνταρόμπα μου, αλλά σε μικρές δόσεις, φορώντας απλώς ένα τσαντάκι ή ένα ζευγάρι μπαλαρίνες από λουστρίνι, αλλά και πάλι δίσταζα γιατί θεωρούσα πάντα ότι το κόκκινο για να δείχνει κομψό πρέπει να το ακριβοπληρώσεις. Κι αν το ακριβοπληρώσεις, θα πρέπει να το φοράς συνέχεια για ''να βγάλει τα λεφτά του''.

Το κόκκινο κραγιόν επάνω μου δείχνει τουλάχιστον αποκριάτικο! Φταίει το ξανθό μαλλί, η ατελής επιδερμίδα μου, λίγο απ'όλα! Όμως πιστεύω ότι όλες οι γυναίκες κατά βάθος ''τρώγονται'' με τον εαυτό τους και επιθυμούν διακαώς να φορέσουν κάτι κόκκινο! Να ζήσουν για λίγο το μύθο της ''Γυναικάρας με τα κόκκινα''! Να νιώσουν πως τραβούν τα βλέμματα, να πάρουν ένα σέξυ κοπλιμέντο, να δείξουν τολμηρές! Συναισθήματα που σε καμία περίπτωση δεν σου δημιουργεί το λευκό ή το κίτρινο!


Το κόκκινο είναι ένα χρώμα με ιστορία και δεν μπορείς να του επιβληθείς! Σε φοράει, δεν το φοράς! Με μια μόνο κόκκινη πινελιά μπορεί να γίνεις το επίκεντρο και αν δεν μπορέσεις να το υποστηρίξεις, το αποτέλεσμα μπορεί να δείχνει καταστροφικό! 

Αν αποφασίσεις όμως να το τολμήσεις, κάντο το καλοκαίρι, όπου όλα φαίνονται πιο όμορφα κι εσύ έχεις περισσότερη αυτοπεποίθηση με το ηλιοκαμμένο δέρμα και τις φυσικές μπούκλες! Διάλεξε ένα αέρινο μίνι φόρεμα σε έντονο κόκκινο και συνδύασέ το με γήινα αξεσουάρ, φλατ σανδάλια και λεπτές χρυσές αλυσίδες στο λαιμό! Προσπάθησε να δαμάσεις τον ατίθασο χαρακτήρα του κόκκινου και άσε τους άλλους να νομίζουν ότι είναι ένα χρώμα που επιλέγεις καθημερινά και το παίζεις στα δάχτυλα!


Τα μόνα που χρειάζονται είναι διακριτικά αξεσουάρ, περπάτημα με χάρη, καλά ενυδατωμένη επιδερμίδα και γλυκό χαμόγελο!!


Φόρεμα ZARA (new season) 19,90€ με διακριτικά λευκά αστεράκια και κορδόνι που τονίζει τη μέση!
Τσάντα φάκελος Maryholic

10 spins:

ZouZouna είπε...

To πας, αγάπη μου!!!
φτού σου κούκλα μου, σκόρδα, μην σε ματιάσουν !

Emmanouela είπε...

αχαχαχα!! Φτύσε ζουζουνιάρα, φτύσε με την ψυχή σου!!! Σε φιλώ!!!

ZouZouna είπε...

κι όπως λέει και το τραγούδι "φόρα και μια χάντρα θαλασσιάααα, να μην σε ΄ματιάζουν (στα- θα πω εγώ) τα νησιάαααα"

verotronik είπε...

parola ayta se auto to portokalokokkinokorali forema deixneis fabulous! nomizw oti sou paei to kokkino! kai gw to fovomoun kai pleon exei ensomato8ei to kokkino kragion sta xeilia mou!!
tsada forema apla agaphsa! :D

Chryssa είπε...

Συγνώμη αλλά με τέτοιο ταπεραμέντο όχι και να σε φορέσει το κόκκινο!!! πτού σου!!!!
Με αυτή σου την ανάρτηση παρατήρησα ότι εγώ μόνο στην διακόσμηση του σπιτιού έχω κόκκινο! στην ντουλάπα ούτε ραφή δεν θα δείς κόκκινη.. χαχαχα.
Kαλημέρα Κοριτσάρα!!!

;)

Emmanouela είπε...

Zoυζουνιάρα μου, φοράω πάντα χάντρα θαλασσιά!!! Εξάλλου είναι πάντα της μόδας!!

Emmanouela είπε...

Βερόνικα, εσένα σου πάει πολύ το κόκκινο γενικώς!! Έχεις λευκή επιδερμίδα και γενικά ωραία επιδερμίδα. Εγώ πίστευα ότι τόσο πολύ που μαυρίζω, επάνω μου θα δείχνει γυφτέ! Αλλά τελικά είναι και η απόχρωση που θα διαλέξεις γιατί όντως αυτό το φόρεμα έχει το χρώμα που περιγράφεις! Και το σημαντικότερο είναι ότι αισθάνομαι άνετα μέσα σε αυτό! Ο φάκελος αυτός είναι από τους καλύτερους που έχω πάρει! Καλοραμμένος και ταιριάζει με όλα! Κάνε μια βόλτα από το γκρουπ της Μαίρης στο fb!! Σε φιλώ! Καλημέρα!!

Emmanouela είπε...

Χρυσουλάκι μου, είδες τι νάζια κάνω σ'αυτό το αγόρι? Με αυτά τον κρατάω!! Αλλά κι εκείνος ευτυχώς έχει υπομονή σαν φωτογράφος! Σ'ευχαριστώ πολύ για τα κοπλιμέντα!!! Ξεκίνα να προσθέτεις κόκκινα γαζιά στα χειροποίητά σου και σιγά-σιγά θα εξαπλωθεί από μόνο του το κοκκινάκι στη ντουλάπα!! Είναι μαγικό το άτιμο, αλλά θέλει μέτρο! Σε φιλώ! Καλημερούδια!!

My blueprint είπε...

Όλα τα έχεις!!! Ομορφιά, δροσιά, τσαχπινιά!! Και το κόκκινο σου πάει τρελλά. Ετοιμη για καλοκαιρινή εξόρμηση!! Φιλιά και καλές διακοπές!

Emmanouela είπε...

Δέσποινα, σ ευχαριστώ πολύυυυ!!!! Οι καλοκαιρινές εξορμήσεις ευτυχώς όλο και πυκνώνουν και περιμένω με αγωνία την κορύφωση με τις αυγουστιάτικες διακοπές βεβαίως!!! Φιλιά πολλά!! Να περνάς πανέμορφα και να φοράς κόκκιναα!!!