THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Έχω έναν καημό...


Ο λόγος που δεν σου γράφω τόσο καιρό καλέ μου φίλε κι αναγνώστη είναι γιατί δεν θέλω να ξέρεις πόσο άσχημη νιώθω με μαύρους κύκλους κάτω απ'τα μάτια μου, δεν θέλω να ξέρεις πως δεν έχω όρεξη να φάω, έχω μείνει μισή, δεν θέλω να ξέρεις πως όλα αυτά που σου λένε ότι είμαι δήθεν καλά είναι όλα ψέματα και δεν θέλω να ξέρεις πως με παίρνει ο ύπνος με χάπια κάθε πρωί!!

Αυτή είναι η ζωή μου τις τελευταίες μέρες εξαιτίας ενός άτιμου δοντιού που αποφάσισε να χαλάσει! Δεν είχα άλλη επιλογή από το να κάτσω οικειοθελώς σ'αυτή την αχώνευτη οδοντιατρική καρέκλα! Την έτρεμα τόσα χρόνια και την απέφευγα συστηματικά! Και φυσικά το αποτέλεσμα είναι ένα, με μαθηματική ακρίβεια πάντα: πολλά χαλασμένα δόντια και πόνος! Ολικό ρεκτιφιέ χρειάζεται το στοματάκι μου και αποφάσισα να αφεθώ. Η αλήθεια είναι ότι σιγά-σιγά ξεπερνάω τον φόβο μου, αλλά ο πόνος που έχω τραβήξει τις τελευταίες ημέρες, δεν περιγράφεται! Όσο είμαι στο γιατρό, με τη διπλή ένεση, δεν καταλαβαίνω τίποτα. Μετά από λίγες ώρες όμως ξεκινάει το μαρτύριο και όλη νύχτα μένω άυπνη. Δεν με πιάνει πλέον κανένα χάπι και το μόνο που μπορώ να κάνω είναι υπομονή. Έτσι είναι οι απονευρώσεις και το συγκεκριμένο δόντι είναι δύσκολη περίπτωση. Λογικά αύριο θα ολοκληρώσω την πρώτη μου και μετά θα βγει το πρόγραμμα για όλα τα υπόλοιπα. 

Αλλά να μην είμαι αχάριστη, γιατί κατάφερα επιτέλους να χάσω κι αυτά τα 2-3 κιλάκια που με ενοχλούσαν στα πλαϊνά! Με μουλιασμένα πτι-μπερ τρέφομαι και σουπίτσες! Τέρμα τα ψωμιά, τα λιπαρά, οι σφολιάτες και τα κοψίδια! Χριστέ μου, πόσο θα ήθελα να είχα τώρα 2 λουκανικόπιτες!!!!!!!

Πάντως το συμπέρασμα είναι ένα: πρέπει να πηγαίνουμε τακτικά στον οδοντίατρο! Helloooo, τώρα το κατάλαβες εσύ? Μάλιστα, άργησα λίγο αλλά το εμπέδωσα! Και αν θέλετε να μάθετε, κάθε φορά που κάθομαι στην καρέκλα πλέον, τρέμω και λιγότερο. Την πρώτη μέρα σπαρταρούσα σαν το ψάρι, αλλά όσο περνάει ο καιρός, καταφέρνω να μένω ακούνητη!

Σας αφήνω τώρα γιατί λιγάκι αλληθωρίζω από τα παυσίπονα και τα ηρεμιστικά! Περαστικά μου!!


23 spins:

My blueprint είπε...

Περαστικά! Δύσκολος ο πόνος του δοντιού. Αλλά τουλάχιστον θα σε βοηθήσει να μπεις σε μία σειρά. Κάθε έξι μήνες οδοντίατρο!!! Εμένα με παίρνουν απο το οδοντιατρείο και μου το θυμίζουν. Οπότε κλείνω επιτόπου και ραντεβού για έλεγχο. Άντε κουράγιο τώρα και μετά θα νιώθεις εξαιρετικά! Και ο οδοντίατρος δεν θα είναι τίποτα.
Καλημέρα
Δέσποινα

Chryssa είπε...

Αχ βρε Εμμανουέλα μου περαστικά! Θα δείς θα περάσει και θα το ξεχάσεις. Κάνε λίγο κουράγιο ακόμα! και δες τα θετικά! 2-3 κιλάκια δεν είναi κακό!
Οχι οτι ε;iχες πρόβλημα..αλλά αφού νιώθεις καλά έτσι.. Ξεφεύγω... Αντέ κάνε υπομονή λιγάκι και θα κανονίσουμε μια σούπερ έξοδο γυναικοπαρέας
Σε φιλώ
xo

Emmanouela είπε...

Δέσποινα, σας θαυμάζω εσάς που πάτε από μόνοι σας κάθε 6μηνο! Δεν έχω κάτσει μέχρι στιγμής σε οδοντιατρο προληπτικά, ούτε για απλό έλεγχο. Και τις 2 φορές που έχω πάει, ήταν όταν έφτασα στο αμήν και με φριχτούς πόνους και κατέληξα σε απονεύρωση! Το θέμα δεν είναι να με παίρνει να μου το θυμίζει κάποιος, το θέμα είναι να βρω κουράγιο να πάω!! Σ'ευχαριστώ πολύ! Καλή σου μέρα!!

Emmanouela είπε...

Χρυσουλάκι μου, κάνω υπομονή, δεν μου έμεινε και τίποτε άλλο! Έτσι όπως τα κατάφερα, καλά να πάθω!! Ανυπομονώ να τελειώσουν όλα και να σας δω! Φιλιά πολλά!!

next_day είπε...

Ένα κείμενο που θα μπορούσα άνετα να είχα γράψει εγώ, πρίν απο δύο χρόνια!!
Μια απο τα ίδια!!! Χρόνια είχα να πάω και τελικά κατέληξα να παιδεύομαι! Πλέον ακριβώς στο 6μηνο, κάνω τον έλεγχο μου και όλα καλά!
Έτσι θα γίνει και με εσένα! Απλά λίγο υπομονή κάνε!! Να δείς που στο τέλος, θα αποζητάς τον οδοντίατρο!

Φιλί Διαμαντένιο!

Emmanouela είπε...

Καλημέρα next day! Η αλήθεια είναι ότι όταν ακούω παρόμοιες ιστορίες με τη δική μου, παίρνω θάρρος και νιώθω κι εγώ ότι μετά από λίγο καιρό θα ξεπεράσω το φόβο μου και θα πηγαίνω με άνεση. Μακάρι να γίνει έτσι και μακάρι να μην ταλαιπωρηθώ ξανά τόσο πολύ με τα δόντια μου! Σ'ευχαριστώ πολύ!!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

περαστικά κουκλίτσα...χμ...από τους δύσκολους πόνους αυτός του δοντιού...

JoaN είπε...

Για αρχή χάρηκα γιατί με την εισαγωγή του ποστ σου περίμενα να δω για θάνατο.

Στη συνέχεια θυμήθικα δικά μου κουραστικά περιστατικά με φρονημίτες.

Και τέλος, έχω καιρό να κάνω καθαρισμό... αχμμ...

Κουράγιο κ υπομονή. Τι να πω!

Emmanouela είπε...

Ευαγγελία μου, σε ευχαριστώ πολύ! Πράγματι, από τους δυσκολότερους πόνους!

Καλέ Τζοάν, αν ήταν για θάνατο, θα'κανα παιχνιδάκια με τη Βίσση?! Καλά, με το φρονημίτη τα είχα δει όλα!!! Χαίρομαι που σου θύμισα ότι πρέπει να κάνεις καθαρισμό! Άντε, να μην πηγαίνω μόνο εγώ, για πηγαίντε στο γιατρό να δείτε τη γλύκα!!!Να μη νιώθω μόνη κι εγώ!!!

ZouZouna είπε...

Προχθές σε σκεπτόμουν, μα το θεό!

να σου πω. Εχεις βάλει μπριζολίτσα με λίγο ζουμάκι και μια κουταλια νερό και πατατίτσα στο μουλτι να δεις τι ωραία πούλπα που γίνεται για τους έχοντες πρόβλημα?
Γιατί εγώ 9 μήνες που έφτιαχνα δόντια, όλα τα έτρωγα με το καλαμάκι. Τα ρουφούσα..>>>>

Σιγά μην μείνω νηστική εγώ, επειδή ο άλλος κάνει ανασκαφές στο στόμα μου!
ελααααα, χαμογελα και πήγαινε να κάνεις μια πούλπα μακαρόνια με κιμά !!!!

μάκια το πονεμένο, εν τω μεταξύ και μεγιά η αναστήλωση !!


*πούλπα! ρώτησες τι είναι πούλπα? αυτό που τρώνε τα μωρά!

Emmanouela είπε...

αχαχαχαα!! Σ'ευχαριστώ για την συμπαράσταση γλυκιά μου ζουζούνα, αλλά ο πονοκέφαλος δεν παλεύεται! Εν τω μεταξύ, είμαι πολύ δύσκολη στο φαγητό κι αυτά τα νιανιά με αηδιάζουν! Δεν μπορώ! Καλύτερα με λίγη σουπίτσα! Πράγματι, δεν ήξερα τί είναι πούλπα, καλά που με διαφώτισες!! Μωρέ, μ'άλλο ένα δόντι, θα γίνο μοντέλο!!! Φιλιά πολλάααα!!!!

ZouZouna είπε...

32 δόντια έχεις μαρή!!!! Ο Θεός να σε φυλάει, μην πάθεις τίποτα, θα λιμοκτονήσεις!!!
Βραστό μουσχάρ κοκκινιστούλι, λιωμένο, σε πουλπα *(τώρα που την μάθαμε) μια χαρά θα σε στηλώσει...

Περί του πονοκεφάλου, λόγο δεν έχω. Δεν είχα απο δαύτους ποτέ μου, σόρυ, δεν έχω και "φάρμακο" αντίστοιχο!

αει, φιλί περαστικένιο! !!!! !!!!

zoe.k. είπε...

Τεράστιο φιλί, group hug από ξέρεις εσύ ποιές, φιλιά από το Ριανάκι σου, πάπλωμα ζεστό και πολύ υπομονή! Όλα θα περάσουν καλό μου κι ο πόνος! Και θα μείνει μια σιλουέτα μούρλια! Χαχαχα!!!
Θα σε πάρω τηλ. Μουαααααατς!

Emmanouela είπε...

Μαρή ζουζούνα, 32 έχω ακόμα, αλλά τα 15 είναι χαλασμένα και τα άλλα μπροστινά! Πώς να μασάω σαν τον λαγό με τα μπροστινά? Χάλια σου λέω, χάλια!!! Υπομονή...!!!

Emmanouela είπε...

Zoe μου, σ'ευχαριστώ πολύ!! Το'χω ανάγκη αυτό το group hug! Ελπίζω να τα πούμε σύντομα κι από κοντά!! Πολλά φιλιά!!

kalo paidi alla... είπε...

Ιιιιιι! κλείνω αμέσως ραντεβού για οδοντίατρο να αποφύγω τα χειρότερα!!!! Περαστικά

Emmanouela είπε...

Σ'ευχαριστώ καλό παιδί αλλά...!!!!! Πήγαινε κι εσύ να δεις τη γλύκα!!!

!sweety! είπε...

Περαστικούλια κορίτσι!!!Υπομονή και θα περάσει και αυτό!!

Κι εγώ θα πάω στην οδοντίατρό μου μέσα στην εβδομάδα,αλλά ευτυχώς για έναν απλό καθαρισμό.Θα με βρίσει που το είχα αμελήσει αλλά δεν προλάβαινα...Αυτό είναι το κακό!Συνέχεια μεταθέτουμε την ημερομηνία επίσκεψης στον οδοντίατρο...

Anyway...Και πάλι περαστικά σου καλή μου και δες τη θετική πλευρά:έφυγαν τα περιττά!!:)

Καλή εβδομάδα!!!

verotronik είπε...

ax k elega pou eisai pou eisai!
perastika vre kouklitsa mou...phgaine suxna gia na ta prolavaineis ta problhmata akoma sthn arxh kai etsi ligoteros ponos! perimenoume anipomona na gineis kala kai na 3ekiniseis k pali to epos tou blogging!!!!!!!!

Emmanouela είπε...

Vero μου, καλημέρα! Είδες τι έπαθα η κακομοίρα? Πού όρεξη για blogging? Και δεν μπορούσα και να φάω, οπότε δεν μαγείρεψα κάτι το ιδιαίτερο για να το ποστάρω! Σιγά-σιγά θα γυρίσω και πάλι στην παρέα σας! Μου έχουν λείψει τα σχόλιά σας! Φιλιά!!!

Jolly είπε...

Να σου πω για να σε παρηγορήσω πως κι εγω τα ίδια περνάω μόνο που δεν μπορώ να κάνω οδοντιατρικές εργασίες ....δυστηχως!!!γιατί εκτός των άλλων παίρνω αντιβίωση για την αμυγδαλίτιδα και έχω και στοματίτιδα επιπλέον..είδες που υπάρχουν και χειρότερα???
Αντε περαστικούλια βρε...!!!

Emmanouela είπε...

Ωχ Ολυμπία, δεν σε βλέπω πολύ καλά κι εσένα!! Περαστικά σου! Κοίτα, αυτό που μου συμβαίνει δεν είναι τραγικό, όλος ο κόσμος πάει οδοντίατρο, απλώς το θέμα είναι ο φόβος μου και η ανατριχίλα που μου προκαλεί αυτός ο γιατρός! Κατά τ'άλλα, αυτά δεν είναι πολύ σοβαρά πράγματα! Σ'ευχαριστώ πολύ!!

lourdi lourdaki είπε...

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!..
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ!!!
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!