THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Έχω καιρό να γράψω...


Το ξέρω! Και τι έκανα όλες αυτές τις ημέρες?!

Ήπια καφέ στο Moorings, στη μαρίνα Βουλιαμένης, με θέα το απέραντο γαλάζιο!


Υπολόγισα όλες μου τις αποδείξεις για το έτος 2010 και είμαι έτοιμη για τη φορολογική δήλωση! Κάθισα στους αναπαυτικούς καναπέδες του Starbucks με το καφεδάκι μου και το κομπιουτεράκι μου και έκανα τη δουλειά μου! Άχ αυτά τα Starbucks, με έχουν σώσει σε πολλές περιπτώσεις!! Πάντα έχουν να μου προσφέρουν κάτι καλό!!


Χάζεψα τις γατούλες που ήρθαν στον κήπο να μας κάνουν παρέα, κλείνοντας τα μάτια με ευχαρίστηση κάτω από τη λιακάδα!


Ενώ λίγες μέρες πριν, ενθουσιάστηκα όταν είδα το χιονάκι στο μικρό μου μπαλκονάκι!!


Και λίγες μέρες μετά, έφτιαξα μυρωδάτα μπισκότα κανέλας!!


Είδα για πρώτη φορά στη ζωή μου κούμ κουάτ! Και μάλιστα από τον κήπο της αγαπημένης μου Χρύσας!


Τα οποία όμως, επειδή δεν ξέρω να τα χειρίζομαι, τα κατέστρεψα!! Δηλαδή, τα παράβρασα με σκοπό να ξεπικρίσουν και αυτά διαλύθηκαν! Δεν μπορούσα δηλαδή να τα κόψω στη μέση για να βγάλω τα κουκούτσια τους, γιατί είχαν λιώσει! Χρύσα, σου ζητώ συγνώμη και υπόσχομαι να προπονηθώ και την επόμενη φορά, αν μου ξαναφέρεις, να τα καταφέρω καλύτερα!!

Φυσικά, ψώνισα (αναμενόμενο θα μου πείτε, όσοι με ξέρετε!) διάφορα πραγματάκια που με ευχαρίστησαν πολύ και τα κοιτάω και καμαρώνω!! 


Πορτοφολάκι με υπέροχες χρωματιστές λεπτομέρειες από τα χεράκια της Αλεξίας!! Με έχει σώσει γιατί το κανονικό μου πορτοφόλι είναι μακρουλό και δεν χωράει στα μικρά τσαντάκια που φοράω χιαστή. Οπότε, βάζω στο μικρό αυτό θαυματουργό πορτοφολάκι τα λεφτάκια μου και χωράνε παντού!!


Είναι καλοραμμένο, με υπέροχο ύφασμα και έλαβα μαζί και οδηγίες πλυσίματος!! Το αγαπώ πολύ!!

Επόμενος στόχος μου ήταν μια πανέμορφη στέκα από τη Ζωή! 


Όσους έβαλα να με βγάλουν φωτογραφία ώστε να φαίνεται πάνω στο μαλλί μου, απέτυχαν και η στέκα δεν φαινόταν όπως έπρεπε, οπότε ανέλαβα εγώ! Είναι εξαιρετική! Στο κομμωτήριο που πήγα και την είδαν, ξετρελάθηκαν! Ζήτησα να μου ισιώσουν τα μαλλιά όλα προς τα πίσω, φουσκωτά και στολίστηκα με το νέο μου απόκτημα! Να δείτε καμάρι!!! Είναι κομψή και μου πηγαίνει πολύ!

Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια που με ομορφαίνετε!!!

Κι ενώ όλα πήγαιναν τόσο καλά, σήμερα ξύπνησα με πονόδοντο και με μια ψύξη σε όλη την πλάτη, έτσι για να μην χαίρομαι τόσο πολύ και πάθω τίποτα!! Είμαι χαπακωμένη και ζαβλακωμένη!!

Αλλά, πρέπει να το ξεχάσω και να γίνω γρήγορα καλά, γιατί αύριο έχω έξοδο! 


Κι εδώ μέσα κρύβεται η πρόσκλησή μου!!! Δεν σας λέω περισσότερα! Πιστεύω ότι την Πέμπτη θα έχω ένα πολύ όμορφο ποστ, με ωραίες φωτογραφίες και ενδιαφέρουσες παρουσίες από έναν χώρο που συναρπάζει άντρες και γυναίκες κάθε ηλικίας!!

Πριν σας αφήσω, πρέπει να σας πω για μερικά τρέχοντα giveaways που ίσως δεν γνωρίζετε ή που έχετε ξεχάσει να δηλώσετε συμμετοχή! Τρέξτε γιατί τα δώρα είναι πολλά και όλα μοναδικά!!

Η γλυκιά μου Μάγδα κληρώνει 6 δώρα και είναι όλα από τα χεράκια της (εκτός από 1 που είναι από τη γιαγιά!!) Λήγει 1 Απριλίου, αλλά υπόσχεται να μην μας "γελάσει", όταν αναγγείλει τους νικητές!!

Την ίδια μέρα κληρώνει και η Ζωή γιατί το αγαπημένο μας Stripes'n'buttons κλείνει 1 χρόνο!!! Πάντα τα δώρα της Ζωής είναι ελκυστικά και αναμένεται πολύ σπρώξιμο για τη διεκδίκησή τους!

Η Chris  καλωσορίζει την άνοιξη με ένα δωράκι! Αφήστε το σχόλιό σας κι εδώ μέχρι τις 31/3.

Τέλος, βιαστείτε γιατί η Veronica (τι όμορφο όνομα, πάντα μου άρεσε!!) αύριο το βράδυ κλείνει το δικό της giveaway και χαρίζει δωροεπιταγή 25€ από το brandsgalaxy.gr!!!

Αυτά ήταν τα νεότερα από τον κόσμο μου! Σας εύχομαι καλό υπόλοιπο εβδομάδας, να χαρείτε τον ήλιο, τον ερχομό της άνοιξης, να είστε αισιόδοξοι και όλα θα πάνε καλά!!!


11 spins:

astakoulis είπε...

Σ' αυτά το Στάρμπακς όντως καθόμαστε όλοι μόνοι μας. Αφού καμιά φορά αν δεις δύο μαζί τους κοιτάς και περίεργα...
Πολύ ωραίο το πορτοφολάκι σου :)

Emmanouela είπε...

Ρε φιλενάδα, ποιος σου είπε ότι ήμουν μόνη μου?? αχαχχαχαχα! Στον απέναντι καναπέ ήταν το αίσθημα! Πάμε συχνά μαζί και διαβάζουμε με τις ώρες εφημερίδες απλωμένοι στους καναπέδες!! Γι'αυτό μας κοιτάνε περίεργα, επειδή είμαστε ζευγαρωμένοι? Κι εγώ νόμιζα ότι ζήλευαν την ομορφιά μας!!!!!!!! Σε φιλώ!!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ!!!!
ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!

Jolly είπε...

Όμορφα πράγματα,όμορφες εικόνες,όμορφα συναισθήματα,το σημερινό ξέχνα το βάλτο στην ντουλάπα ....θα περάσει!!!και περιμένουμε την Πεμπτη!!!Φιλιά.

Emmanouela είπε...

Λούρδη & Ολυμπία, σας ευχαριστώ πολύ-πολύ!!!! Την ψύξη προσπαθώ να την ξεχάσω, αλλά δεν μ'αφήνει! Έχω αγκαλιά τη βολταρέν!! Ευτυχώς γλίτωσα το δόντι!! Καλημέρα σε όλες σας!!!

My blueprint είπε...

Αχ αυτές οι αποδείξεις! Θέλουν δουλειά οι άτιμες. Και οι φετινές άρχισαν να μαζεύονται και θέλουν και αυτές συμμάζεμα. Πάντως μας έδειξες όμορφα πράγματα και περιμένουμε και την έκπληξη!!
Όσο για την πλάτη και ένα μασάζ δεν θα ήταν άσχημο...ξέρεις από ποιον!!
Φιλιά

Emmanouela είπε...

Mωρέ, τον έβαλα αυτόν τον ''ποιον'' εχτές και έτριβε και σήμερα είμαι λίγο καλύτερα, αλλά δεν πιάνουν τα χέρια του σε τέτοια! Αυτός είναι ο καημός μου!!!! Κουλό τον πήρα!!! Σε φιλώ Δέσποινα! Καλή σου μέρα!!

crispy είπε...

emmanouela περαστικά! Ελπίζω να αισθάνεσαι καλύτερα σήμερα!
Μα πού θα σε πάει εκείνη η πρόσκληση;;; Μας έχεις εξάψει την περιέργεια!!!
Η... αδιάκριτη γειτόνισσα είναι κούκλα!!
Καλημέρα!!

Emmanouela είπε...

Αχ Crispy, ακόμα με βασανίζει η ψύξη, αλλά το δόντι το γλίτωσα! Ευτυχώς γιατί τους οδοντιάτρους τους αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι!!!
Ναι, ήταν κούκλα και έκλεινε τα μάτια της με τόση χάρη!!!
Όσο για την πρόσκληση, ψάχνω να βρω χρόνο για το ποστ μου. Αν και πιστεύω ότι εσένα αυτός ο χώρος δεν σε εντυπωσιάζει, από το λίγο που σε ξέρω δηλαδή! Ήταν όμως μια ωραία βραδιά!!

Manouli είπε...

Αυτές οι αποδείξεις!! Τις έχω ξεκινήσει εδώ και μία εβδομάδα και ακόμα δεν έχω φτάσει ούτε στις μισές!!

Όσο για το χιόνι, εμείς εδώ επάνω το νιώσαμε για τα καλά. Φτιάξαμε και τον χιονάνθρωπό μας! Αμέ πώς;

Emmanouela είπε...

Καλημέρα μανούλι! Χάθηκες! Ναι, εμείς στα νότια το χιόνι δεν το χαιρόμαστε, αλλά τη θάλασσα την τρώμε με το κουτάλι!! Συνέχισε με τις αποδείξεις και μη βαριέσαι!! Καλή συνέχεια!!