THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

ΑΝΤΑΛΛΑΞΕ ΤΟ!!

Η μόδα της ανταλλαγής ξεκίνησε από μία κοριτσίστικη παρέα που μαζεύτηκαν σε μία ταράτσα, έφερε η καθεμιά από μια τσάντα ρούχα που δεν φορούσε και όλες διάλεγαν ανάμεσα στο σωρό, ό,τι τους άρεσε! Έτσι, κάποια ρούχα που έμεναν στοιβαγμένα στην ντουλάπα της μίας κοπέλας αξιοποιήθηκαν από μία άλλη  με σκοπό τίποτα να μην πηγαίνει χαμένο, αλλά και να περιοριστούν τα έξοδα των νέων αγορών! Το Swap not Shop είναι παγκοσμίως γνωστό και σε κάθε event γίνεται ''της κακομοίρας''!!! Πλέον, δεν προλαβαίνεις να βαρεθείς τα ρούχα σου, γιατί σε λίγους μήνες ξέρεις ότι θα έχεις την ευκαιρία να τα ανταλλάξεις με άλλα. Ανανέωση και οικονομία σε ένα!!

Η Athens Voice προχώρησε ένα βήμα παραπέρα και αποφάσισε να διοργανώσει ένα event ανταλλαγής αντικειμένων σπιτιού. Έτσι, μας προσκάλεσε να φέρουμε πράγματα που δεν χρησιμοποιούμε στο σπίτι ή που έχουμε για πέταμα ή που μας πιάνουν χώρο (και σίγουρα όλοι μας έχουμε αρκετά τέτοια αντικείμενα!) με σκοπό να τα ανταλλάξουμε με άλλα που ίσως μας είναι πιο χρήσιμα και πιο αρεστά! Ποιος είπε ότι το σκουπίδι του ενός μπορεί να είναι θησαυρός του άλλου? Αυτό ακριβώς!!

Είναι προφανές ότι αυτή η νέα μόδα θα κατακτήσει όλο τον κόσμο, γιατί πού λεφτά για ανανέωση και αγορές?!! Άσε που περνάς καλά σ' αυτές τις συγκεντρώσεις! Κάνεις το χαβαλέ σου, βλέπεις καινούργιες φάτσες και παρατηρείς τις προτιμήσεις και τα γούστα του σύγχρονου Έλληνα!!

Το concept είχε ως εξής: Για 3 ημέρες μπορούσες να αφήνεις τα αντικείμενά σου στα κεντρικά της Athens Voice και έπαιρνες χαρτάκια ισάριθμα αυτών που άφησες. Εχθές το απόγευμα έληξε η συλλογή πραγμάτων και ξεκίνησε η ανταλλαγή. Έστησαν όλα τα αντικείμενα πάνω σε ένα μεγάλο τραπέζι  (στο αμφιθέατρο του Green Design Festival, στην Πλατεία Συντάγματος) και τρεις-τρεις περνούσαν και εξαργύρωναν τα χαρτάκια τους. 



Και αυτό ήταν το αρνητικό της υπόθεσης. Ότι περίμενες σε μία μεγαλούτσικη ουρά και έβλεπες τους μπροστινούς σου να παίρνουν όλα τα καλά. Μέχρι να έρθει η σειρά μου, που ήμουν αρκετά πιο πίσω, γιατί άργησα να πάω, είχαν φύγει όλα αυτά που είχα ξεχωρίσει με το μάτι με αποτέλεσμα να πάρω πράγματα που δεν έχουν καμία απολύτως χρηστική αξία, αλλά ούτε και αισθητική θα έλεγα! 

                                                             Ναι, η ξανθιά είμαι εγώ!


Το καλό της υπόθεσης ήταν ότι έριξα τρελό γέλιο βλέποντας κάποια αντικείμενα που ούτε καν φανταζόμουν ότι υπάρχουν και ότι πήρα πίσω 2 από τα αντικείμενα που είχα δωρίσει πριν 2 ημέρες! Δηλαδή, κανείς δεν βρέθηκε μέχρι εκείνη την ώρα να πάρει τις 2 υπέροχες πραγματικά κορνίζες που είχα αφήσει, οπότε, επειδή δεν έβρισκα κάτι άλλο να πάρω (είχα να διαλέξω 7 αντικείμενα, όσα και τα πράγματα που είχα αφήσει!) γύρισα σπίτι παρέα με τις κορνιζούλες μου!Ειλικρινά απορώ, γιατί δεν τις πήρε κανείς!! Μια χαρά είναι!!!


Εγώ αποφάσισα να συμμετάσχω, πρώτον από περιέργεια για το τι δεν χρειάζεται ο κόσμος και για το αν ανταποκρίνεται σε κάτι τέτοιο, δεύτερον  για να ξεφορτωθώ κάποια άχρηστα αντικείμενα και τρίτον για να έχω θέμα για το μπλογκ μου!!! Και γιατί είναι ένα θέμα που μου αρέσει γενικότερα! Δεν ντρέπομαι να πω ότι δεν ντρέπομαι να χρησιμοποιήσω ένα αντικείμενο από δεύτερο χέρι! Αν έβρισκα κάτι όμορφο και μου ταίριαζε, θα το στόλιζα περήφανη στο σαλόνι μου! Γενικότερα μου αρέσουν αυτά τα events, τα πιο εναλλακτικά και μου αρέσει η οικονομική κρίση ρε παιδιά! Δεν ξέρω αν συμφωνείτε, αλλά έχουμε γίνει πιο γήινοι! Είδα μαμάδες με μικρά παιδάκια που τα έβαζαν να διαλέξουν πράγματα από το τραπέζι. Παλιότερα οι μαμάδες ήταν πιο ψηλομύτες! Τώρα έχουμε γίνει πιο απλοί, όπως δηλαδή θα έπρεπε να ήμασταν εδώ και καιρό. 

Ιδού τα πράγματα που πήρα από τη χτεσινή ανταλλαγή!

  Φοβερή η σαύρα? Από πίσω λέει ότι είναι από την Κούβα!!

Μην τρομάζετε! Μια έθνικ πινελιά δεν βλάπτει!!


Το Πίπουλο ήταν το μόνο βιβλίο που υπήρχε, γιατί κανονικά δεν μπορούσες να φέρεις βιβλία και cd. Οπότε, καθόταν στη γωνία παραπονεμένο και είπα να το βγάλω από τη μοναξιά. Δεν ξέρω καν την υπόθεση, μην την ψάχνετε! Η Athens Voice ενημέρωσε ότι σύντομα θα κανονίσει ανταλλαγή βιβλίων και cds!!


Κάτι άλλο που μου άρεσε είναι ότι κρατώντας ένα αντικείμενο από αυτά, προσπαθούσα να φανταστώ τη χρησιμότητά του στο σπίτι που ήταν και την ιδιότητα του προηγούμενου κατόχου του! Έπλαθα ιστορίες για το πού και πώς αγοράστηκε και διάφορα τέτοια!

Εσάς πώς σας φαίνεται η ανταλλαγή σαν ιδέα?! Θα παίρνατε ποτέ αντικείμενα χρησιμοποιημένα?


13 spins:

sCaTterBraiN είπε...

ωραία ιδέα! δεν το είχα πάρει χαμπάρι.
:-)
με γεια!

Emmanouela είπε...

Καλημέρα Scatter..., σ' ευχαριστώ! Στο επόμενο θα βάλω ανακοίνωση μερικές μέρες πριν και όσοι πιστοί, ακολουθείτε!! Είναι πράγματι πολύ ωραία ιδέα!

JoaN είπε...

Ναι, είναι ωραία ιδέα.
Ναι, θα έδινα και δικά μου πράγματα.
Ναι, πιστεύω θα έβρισκα κάτι να πάρω κ για μένα.
Όχι, δεν το πήρα χαμπάρι. :P

Emmanouela είπε...

Nαι, ήσουν κατατοπιστικότατη. Σ' ευχαριστούμε! Μείνε συντονισμένη στο spinning around για το επόμενο event!!!

apinkdreamer είπε...

εννοειται!!! μου αρεσουν πολυ τετοια events! οταν ζουσα στην αθηνα πηγαινα συχνα και στο μοναστηρακι για να βρω παλια ή και χρησιμοποιημενα αντικειμενα αλλα και σε second hand αγορες !

Ελευθερία είπε...

Τέλεια ιδέα ...

Α! ρε Αθήνα...

Και μεγιές κοντέσσα....

Και καλο μηναααααααα .........

Emmanouela είπε...

pinkdreamer μου, καλημέρα και καλό μήνα! Χαίρομαι που τη βρίσκεις κι εσύ όμορφη αυτή την ιδέα! Αγαπώ Μοναστηράκι και γενικά παλιά αντικείμενα! Απλώς, εκεί μερικές φορές το παρακάνουν με τις τιμές. Στην Αβυσσηνίας είναι πανάκριβα, γιατί λένε ότι όσο πιο παλιό τόσο πιο καλό άρα και ακριβό! Ενώ μπορεί να το έχουν βρει στα σκουπίδια!

Ελευθερία μου, καλό σου μήνα! Πώς πάει το διάβασμα?! Εδώ στην Αθήνα, αν δεν είχε και τέτοια πράγματα, θα είχαμε τρελαθεί, γιατί οι ρυθμοί είναι τρελοί! Ευτυχώς που έχουμε πληθώρα από τέτοια events και ετσι γκρινιάζουμε λιγότερο για το καυσαέριο, την ηχορύπανση και τη βρωμιά!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραια ιδεα!

ΕΜενα μου αρεσαν αυτα που πηρες.
Ναι θα ερχομουν ανετα. Τρελαίνομαι να ψαχνω αντικειμενα

Emmanouela είπε...

Αν θες, ανταλλάζω αυτά που πήρα με άλλα, δικά σου!!! αχαχαχα
Πολύ ωραία ιδέα, πράγματι, αλλά οι μπροστινοί μου πρόλαβαν και πήραν πολύ καλύτερα πράγματα!!

My little Prince ♕ Nikolas είπε...

εγώ πάντα όταν κάνω ντουλάπα γίνεται χαμός... τώρα βέβαια λόγω εγκυμοσύνης κ μετά μη συνολικού χασίματος των κιλών δεν κάνω ντουλάπα γιατί έχω τυφλές ελπίδες ότι θα τα χάσω κ θα φορέσω το τζιν το ρημάδι

αλλά είμαι ΚΑΡΑΦΑΝ της ανταλλαγής

Emmanouela είπε...

MΗτέρα του Πρίγκηπα, τι εννοείς ''κάνεις ντουλάπα''? Δηλαδή, μαζεύεις τις φίλες σου και μοιράζεις τα ρούχα? Πάντως, τα καλά κομμάτια δεν τα χαρίζουμε ποτέ, ειδικά αν πρόκειται να χωρέσουμε και πάλι σε αυτά! Εύχομαι να τα χάσεις γρήγορα τα κιλάκια σου και να βάλεις και μικρότερο τζην!!! Πάντως, το κατάλαβα ότι σου αρέσουν οι ανταλλαγές και συμφωνούμε!!!

Clem Lumen είπε...

Alternative shopping ενα πραγμα... Μ'αρεσει! Χιχιχ:D

Και γιατι οχι απο δευτερο χερι? Κατι που για καποιον μπορει να ειναι αχρηστο, για καποιον αλλο μπορει να ειναι θησαυρος:D

Πολυυυυ μου αρεσε αυτη η αναρτηση!

:D


Φιλακια!

Emmanouela είπε...

Xαίρομαι πνευματάκι που σου άρεσε η ιδέα και συμφωνείς, γιατί αν συμφωνούν τα νέα παιδιά, σημαίνει ότι το πράγμα θα συνεχιστεί!!!