THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Αριστοτέλης, ετών 7

Και ο λόγος για τον μικρό μου αδερφό! 18 χρόνια και κάτι η διαφορά μας!! Εχτές έκλεισε τα 7! Απίστευτη συγκίνηση! Τον αγαπώ τόσο πολύ γιατί τον έζησα από όταν ήταν έμβρυο. Βήβα-βήμα όλη του τη ζωή και πρώτη φορά έκλαψα κρατώντας βρέφος στην αγκαλιά μου, στο μαιευτήριο. Σαν να ήταν δικό μου! Και εχτές έγινε 7! Πώς πέρασαν τόσα χρόνια, μου λέτε? Τα τελευταία χρόνια, δεν μένουμε μαζί, αλλά του λείπω και μου λείπει και μου μιλάει στο τηλέφωνο και με ρωτάει πότε θα πάω να τον δω! Εχτές, μου έταξε ένα χελωνονιτζάκι από την τούρτα του για να πάω. Δεν είναι τσιγκούνης. Δίνει απλόχερα τα πράγματά του. Μέχρι και τα λεφτά του κουμπαρά του μπορεί να σου δώσει. Αλλά, μην του χαλάσεις το μαλλί ή του αλλάξεις θέση στα πράγματά του, θα σε φάει!!!! Γνήσιος υποχόνδριος παρθένος!! 

Είναι όμως και κούκλος! Θα γίνει ένα μανούλι τρελό, θα τον κυνηγάνε τα κορίτσια, ίσως γίνει μοντέλο, μεγάλος μπασκετμπολίστας, ζεν πρεμιέ, κάτι τέλος πάντων. Κάτι στο οποίο θα κλέψει την παράσταση με την ομορφιά του! Και δεν το λέω επειδή είναι αδερφός μου! Αλλά, ήταν το πιο όμορφο παιδάκι εχτές, ανάμεσα στα ξαδέρφια του! Το πιο ψηλό, με φοβερό κορμί και ανέμελο καστανόξανθο μαλλί! Κούκλος, σας λέω! 

Για την τούρτα, τι να πρωτοπώ? Δυστυχώς, κατάλαβα όταν έφτασα σπίτι τους ότι έχω ξεχάσει την φωτογραφική μου! Δεν έχω ντοκουμέντα! Υπερπαραγωγή η τούρτα με όλα τα χελωνονιτζάκια απαρτία και τίγκα στην πρασινάδα! Τα χελωνονιτζάκια και ο Spiderman είναι οι αγαπημένοι του ήρωες. Πέρυσι, νόμιζε ότι σκαρφάλωνε κι αυτός στους τοίχους! Έχει απίστευτη ευλυγισία, εγώ πίστευα ότι μπορεί και να τα καταφέρει! Δεν μασάει! Η πιο πρόσφατη φωτογραφία που έχω αυτή τη στιγμή στο pc είναι η παρακάτω, από το περσινό καλοκαίρι. Αλλά έχω κι άλλες, ενώ παίζει ρακέτες (εγώ δεν ξέρω να παίζω ρακέτες, αυτό το σκατό όλα τα χει μάθει!!!)...


Από το σχολείο, μας λένε τα καλύτερα! Και είναι και αισθηματίας και πολύ ευγενικός με τις συμμαθήτριές του! Κόβει λουλούδια από το προαύλιο και τους τα προσφέρει! Και φυσικά έχει προτίμηση στις ξανθιές! Έχει γούστο το παιδί! Και άποψη! Μας λέει και τη γνώμη του για το ντύσιμό μας! Άμα κάτι δεν του αρέσει, ξινίζει τη μούρη του, αλλά άμα μας δει όμορφες, χαμογελάει και μας κοιτάει με θαυμασμό! Είναι απίθανος!

Χρόνια του πολλά! Να είναι πάντα γερός, υγιής, ευτυχισμένος και επιτυχημένος! Εμείς θα είμαστε πάντα κοντά του!!!

18 spins:

crispy είπε...

Emmanouela Χρόνια Πολλά στον piccolο αδερφό! Να'ναι πάντα καλά! Κούκλος είναι πάντως!

Emmanouela είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ Crispy μου!! Είναι κούκλος ο άτιμος!!

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!

athina μπασιούκα είπε...

Να τον χαίρεσαι! Κοίτα, άμα έχει τόσα καλά, να σε ενημερώσω ότι έχω και εγώ μάι ξαδέρφη κανά δυο χρόνια μεγαλύτερή του. Άντε, να γίνει το κονέ, να συγκενέψουμε!

Emmanouela είπε...

Νατες και οι νύφες!! Άμα είναι ξανθιά, κάτι θα κάνουμε! Αλλά, ρε παιδί μου, μεγαλύτερή του? Εκείνος, μέχρι στιγμής , έχει προτιμηση στις μικρότερες!!
Καλή σου μέρα Αθηνά μου!

Chryssa είπε...

Να το χαίρεσαι το μαναράκι σου!! Είμαι σίγουρη ότι θα κάψει καρδιές.αν δεν έχει αρχίσει από τώρα να καίει!!
Να Είναι γερός, δυνατός και να τον δεις να γίνετε άντρακλας σωστός και άξιος! Πάντα καλότυχος.
xo

Emmanouela είπε...

Μουά, σ'ευχαριστώ πολύ!! Καίει την δική μου καρδιά, οποτε τον βλεπω!!! Μακάρι, να του πάνε όλα καλά στη ζωή του! Καλή σου μέρα!!

Reaction είπε...

Me sugkinises!18 xronia diafora...kai to ezises ap oti gennisi...einai toso omorfos..Ola kala na tu pane kai na nai tuxero me polous polous guro tou na to agapane!

Emmanouela είπε...

Κι εγώ έχω συγκινηθεί άπειρες φορές με τον Αρούλη! Είναι βέβαια, αναπόφευκτα κακομαθημένος, λόγω ηλικίας, αλλά όταν κάνει καμιά βλακεία και ζητάει συγνώμη, λιώνω!!!
Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
Καλή σου μέρα!!!

Πιπεράτος είπε...

Μου θυμιζεις εμενα μικρο...
13 χρονια διαφορα απο την μεγαλη μου αδερφη.Με ειχε σαν μοντελο ντυμενο.Ηταν και μοδιστρα απο σχολη και μ εραβε πριβε!Ξεχωριζα σαν την μυιγα μες στο γαλα απο μακρυα αναμεσα στα αλλα παιδια.Απο τοτε τρεντυ κουρεματα και ρουχα.
Ειχα γινει το σημα κατατεθεν της γειτονιας εδω! :)

Ολη η αγαπη που του δειχνεις,θα βγαινει στις γυναικες της ζωης του και θα τον εκτιμουν ολες!

Να δεις που κι αυτος Πιπερατος θα γινει Εμμανουελα! :)
Να τον χαιρεσε καλη μου!

Emmanouela είπε...

ΑΧΑΧΑΧΑ!! Αλήθεια!? Βρε τον πιπεράτο που είχε και πριβέ μοδίστρα! Μπράβο στην αδερφή σου! Ακόμα σε ράβει? Δυστυχώς τον μικρό πλέον δεν τον βλέπω τόσο συχνά, αλλά κατά καιρούς του έχω πάρει πολύ ωραία ρούχα, μιας κι εγώ δεν ξέρω να ράβω και φυσικά η μητέρα μας, που ξεχωρίζει για το γούστο της, τον ντύνει πάντα με την τελευταία λέξη της μόδας! Τώρα του μακραίνει και το μαλλί κι έτσι ψηλός που είναι, του πάει πολύ! Μακάρι να βγει πιπεράτος και άντρας σωστός και να μην τυρρανάει πολύ τις γυναίκες!
Σε ευχαριστώ πολύ πιπεράτε μου!

Ανώνυμος είπε...

Να τον χαίρεστε!
Είναι κούκλος, φοβερή αι απίστευτο τυπάκι.
Και συ τον αγαπάς τόσο πολύ που έχεις λιώσει. Με το δικιο σου :)

Emmanouela είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ Έφη μου! Είναι τυπάς φοβερός! Και έπρεπε να τον έβλεπες εχτές που του τραγουδούσαμε μαζί όλοι το Happy birthday, είχε ένα μειδίαμα και είχε γείρει το κεφαλάκι στα πλάγια και μας κοιτούσε σαν χαμένος! Είχε κομπλάρει που ήταν το επίκεντρο! Είναι καλός χαρακτήρας!
Ναι, τον αγαπω!!!

Clem Lumen είπε...

Ααααααα το γλυκουλι μου!!!

Χρονια του πολλα μωεεεε:D:D:D:D
Τυχερο κ ευτυχισμενο παντα να'ναι:)

Ελευθερία είπε...

Χρονια πολλά στον 2ο αντρα που σου εχει κλεψει την καρδιά !!!

Emmanouela είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ Free spirit και Ελευθερία!!!!! Αυτός ήταν ο πρώτος άντρας που μου έκλεψε την καρδιά! Ακολούθησε ο Σ. με μεγάλη επιτυχία και εύχομαι στο μέλλον να τριτώσει με τον γιο!!!

Καλημέρα Σε όλους!!!

Ανώνυμος είπε...

I spinned rounf a bit here and i just Loved your blog. Casualy interesting...
Oh ... Xρονια Πολλα και στον μπομπιρα..

apinkdreamer είπε...

τι τυχερουλης που αε εχει αδερφη!
σε περιμενει μια εκπληξη στο μπλογκ μου!!!

Emmanouela είπε...

Rake, thank you so much!!! Χαιρομαι που το βρίσκεις ενδιαφέρον! Μιλάς ελληνικά φαντάζομαι... Εύχομαι να βρεις το ίδιο ενδιαφέρον και το Eating Around! Θα σε περιμένω από εκεί να σε κεράσω ένα γλυκάκι!!

Pinkdreamer, είσαι όλο εκπλήξεις! Πάω!!!